Højeste omdømme for Busch’ vakuumløsninger

En virksomheds omdømme er en del af dens immaterielle kapital og afspejler, hvordan offentligheden opfatter den. Kilde: TungCheung – stock.adobe.com.

Busch Vacuum Solutions er en af de virksomheder med bedst omtale inden for maskinteknik og fremstilling af systemer ifølge nye undersøgelser fra den anerkendte F.A.Z. Institute.

En virksomheds omdømme er en del af dens immaterielle kapital og afspejler, hvordan offentligheden opfatter den. Kilde: TungCheung – stock.adobe.com.
En virksomheds omdømme er en del af dens immaterielle kapital og afspejler, hvordan offentligheden opfatter den. Kilde: TungCheung – stock.adobe.com.
Virksomhedens omdømme er en vigtig præstation

“Som en del af den immaterielle kapital repræsenterer en virksomheds omdømme helheden af, hvordan den opfattes af offentligheden. Det er ikke nok at skinne inden for ét emneområde alene. Hver af de dimensioner, der tages i betragtning, er vigtige for måling af en virksomheds præstationer” fastslår IMWF’s undersøgelser af virksomhedens omdømme (Institut für Management- und Wirtschaftsforschung GmbH – Institute for Management and Economic Research), som nu er udstedt af F.A.Z. Institute.

Hvordan er virksomhederne blevet målt?

I tre undersøgelser analyserede og evaluerede IMWF ca. 20.000 virksomheders omdømme ved hjælp af social lytning. Social lytning er en måde at finde ud af, hvordan folk udtrykker sig online om en virksomhed, person, et produkt eller et brand. Busch har modtaget den største anerkendelse både som virksomhed og for sine nyskabelser. Kun 55 virksomheder inden for maskinkonstruktion og fremstilling af systemer modtog prisen for højeste omdømme som virksomhed. 47 Mekanisk og anlæg ingeniørvirksomheder blev identificeret for at have det højeste omdømme inden for innovation. Undersøgelserne er baseret på ca. 22,9 millioner omtaler af virksomhederne fra nyhedssider, websteder, fora, vigtige sociale mediekanaler, forbrugersider, pressemeddelelser og blogs, som blev offentliggjort mellem 1. august 2021 og 31. juli 2022.

Udført af professionelle

IMWF og F.A.Z. Institute analyserer i fællesskab virksomhedernes omdømme på online medier og sociale platforme. IMWF (Institut für Management- und Wirtschaftsforschung GmbH – Institute for Management and Economic Research) er en førende ekspert inden for analyse af meget store mængder data fra kommunikation ved hjælp af kunstig intelligens. F.A.Z.-Institut für Management-, Markt- und Medieninformationen GmbH (Institute for Management, Market and Media Information) er et selskab i den anerkendte Frankfurter Allgemeine Zeitung-forlagsgruppe.

Vil du læse flere spændende nyheder, interessante cases og udvide din horisont inden for vakuum, kan du skrive dig op til Buschs nyhedsbrev eller følge dem på LinkedIn.