Hallen er fyldt godt op, og det giver en god stemning. For direktør Morten Dyrner, Holm & Halby, er der ingen tvivl om, at omgivelserne til LabMed-messen er de helt rigtige. De rå lokaler i Lokomotivværkstedet er charmerende. Og så er der en stor følelse blandt udstillerne af, at det er deres udstilling. De har en mulighed for at påvirke udstillingen, og det betyder, at alle gør mere for, at den skal blive en succes.
– Når man som virksomhed skal have det optimale ud af en messe, gælder det om at tilpasse sin stand til det antal besøgende, der kommer. Dybest set er det en markedsføringsinvestering, der gerne skulle give afkast, så når messen er færdig, gør vi regnskabet op. Hvad har det kostet os, og hvor mange kontakter har vi fået? Hvad er kontaktprisen pr. besøgende, vi har registreret. Vi har sat nogle meget tydelige mål for, hvad vi gerne vil nå, siger Morten Dyrner.
– Det elektroniske registreringssystem er en stor hjælp i den proces. Allerede mens vi registrerer kontakterne, ryger de direkte hjem i firmaet, så der med det samme kan blive sendt materiale, tilbud osv. Det betyder, at når kunderne når hjem og åbner deres computer, har de allerede modtaget vores information. I gamle dage gik der fjorten dagen, inden man havde fået sendt alle brochurer ud.